Garanti Bankası Yenilik Çalışmalarına Son Hızıyla Devam Ediyor

Garanti Bankası, Birleşmiş Milletler’in 68. Genel Kurul görüşmesi öncesinde, hükümet ve devlet başkanları düzeyinde gerçekleştirilen, "Bir adım ötesi: 2015 ve sonrası için engellilik boyutunun da dahil olduğu içermeci bir kalkınma gündemi" başlığı altında, engellilik ve kalkınma konusunun ele alındığı toplantıya katıldı.
Garanti Bankası açıklamasına göre, dün New York’ta gerçekleştirilen toplantıda, Garanti Bankası Kurumsal Marka Yönetimi ve Pazarlama İletişimi Birim Müdürü Elif Güvenen, bankanın engellilik konusuna yaklaşımını ve bu alandaki iyileştirici çalışmalarını anlattı. Güvenen, Garanti Bankası'nın 17 bini aşkın çalışanı ve 900’ü aşkın şubesi aracılığıyla, 500’ü aşkın finansal ürün ve hizmet sunarken; yalnızca 12 milyona yakın müşterisine değil, toplumdaki tüm paydaşlarına değer katmayı amaçladığını belirtti.
Geleceğin, sürdürülebilir kalkınma üzerine inşa edilmesi gerektiğine olan inancı ve üstlendiği sorumlulukla; çeşitli alanlarda, engellilere yönelik iyileştirici uygulamaları hayata geçirdiklerini ifade eden Güvenen, bu anlayışla, 2011’de, bilgi birikiminden faydalanabilinecek sivil toplum kuruluşlarıyla bağlantıya geçtiklerini ve engelli müşterilere sunulan hizmetleri daha da geliştirmek üzere önemli adımlar attıklarını anlattı.
Güvenen, engellilerin hem bankacılık hizmetleriyle ilgili hem de toplumsal alandaki ihtiyaçlarını saptayarak, hedefler belirlediklerini, bu hedefllerin; fiziksel düzenlemelerin hizmet alanındaki iyileştirme ve yenilikler, insan kaynağı odaklı çalışmalar ile sosyal yaşama katkı olduğunu dile getirdi.
Öncelikle, 2013’ten başlayarak, tüm yeni şube ve paramatiklerin engellilerin tam erişim sağlayabileceği şekilde tasarlamaya; mevcut şubelerde de bu yönde değişiklikler yapmaya başladıklarını vurgulayan Güvenen, bu kapsamda, yerel yönetimlerin işbirliğiyle, tekerlekli sandalyeler için şube girişlerine özel rampa ve kapılar yaptıklarını, hizmet bankolarının yüksekliklerini düzenlediklerini ve görme engelliler için de zeminde hissedilebilir kabartmalı yüzey kullanıldığını kaydetti.
Güvenen, diğer taraftan, paramatiklerin ekran seviyesini aşağıya çekmek ve işitme engelli müşteriler için sesli menü eklemek üzere çalışmaları sürdürdüklerini belirterek, şu anda 10 olan engelli dostu şube sayısını 2013 sonunda 25, 34 olan paramatik sayısının 100 olmasını; 2014’te ise, şube sayısının 100’e, ATM sayısının 300’e ulaşmasını amaçladıklarını ifade etti.
Garanti Bankası olarak internet şubelerini ve web sitelerini görme engellilerin kullandığı programlara uygun hale getirdiklerini bildiren Güvenen, ikinci hedefleri doğrultusunda, engelli müşterilerin tüm hizmetlerden öncelikli yararlanmasını, şube ve telefon bankacılığını kullanırken beklemeden hizmet almasını sağlayacak düzenlemeler yaptıklarını dile getirdi.
Güvenen, insan kaynağının bir kurumun en önemli değerini oluşturduğu inancıyla, çalışanların farkındalık ve bilgisini artırmaya odaklandıklarını vurgulayarak, verilecek eğitimlerle engelli müşterilere sunulan yüksek hizmet kalitesini standartlaştırmayı amaçladıklarını kaydetti.
Son olarak engelli bireylerin sosyal yaşama, toplumdaki diğer bireylerle eşit katılımını destekleyecek adımlar attıklarını dile getiren Güvenen, Türkiye'deki çok sayıda başarılı sanatçı ve sporcuya destek olduklarını, Ocak 2013’ten bu yana Tekerlekli Sandalye Basketbol Ligleri’nin yanı sıra kadın, erkek ve genç Tekerlekli Sandalye Basketbol Milli Takımları’nın da  sponsorluğunu üstlendiklerini sözlerine ekledi. (AA)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Garanti Bankası İş İlanları Personel Alımı İş Başvurusu

Garanti Bankası Müşteri Memnuniyeti Temsilcisi Alımı

gişe asistanı, gişe görevlisi, nasıl iş başvurusu yapılır, yenibiriş.com, kariyer.net, iş başvuru formu, sınavlar, ne zaman, memurlar, memur alımı, maaş, ücret, ne kadar, ne zaman, çağrı merkezi elemanı, müşteri temsilcisi, genel merkez, şubeler

Etiketler

Daha fazla göster

Garanti Bankası Müşteri Temsilcisi Alımı

Garanti Bankası sezonluk personel alımı ve alternatif iş fırsatları kapsamında müşteri temsilcisi alımı yapıyor.

Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcileri İstanbul'da bulunan Çağrı Merkezinde hafta içi ve/veya hafta sonu 09:00-14:00/18:00-23:00 saatleri arasında yarı zamanlı (part-time) çalışırlar. / Detaylar...