Garanti Bankası Müşteri Memnuniyeti Temsilcisi Alımı
Garanti Bankası yeni personel alımlarına ihtiyaçları doğrultusunda devam ediyor. Banka müşteri memnuniyeti departmanı için yeni temsilciler alımı yapacak.
Müşterilerin Telefon yolu ile ilettikleri Garanti Bankası ürün ve hizmetleri ile ilgili sorun/şikayet/öneri/teşekkür mesajlarını değerlendirmeye alarak müşteriyi bilgilendirmekten, mesajın veri tabanına girişini yapmaktan, işlemlerin yapılması için ilgili taraflara iletmekten, takibini yaparak sonuçları hakkında müşteriyi bilgilendirmekten, zamanında ve kalite standartlarına uygun olarak sonuçlandırılmasından sorumlu olacak temsilciler aranıyor.
Müşterilerin Telefon yolu ile ilettikleri Garanti Bankası ürün ve hizmetleri ile ilgili sorun/şikayet/öneri/teşekkür mesajlarını değerlendirmeye alarak müşteriyi bilgilendirmekten, mesajın veri tabanına girişini yapmaktan, işlemlerin yapılması için ilgili taraflara iletmekten, takibini yaparak sonuçları hakkında müşteriyi bilgilendirmekten, zamanında ve kalite standartlarına uygun olarak sonuçlandırılmasından sorumlu olacak temsilciler aranıyor.