Garanti Bankası Müşteri Memnuniyeti Temsilcisi Alımı

Garanti Bankası yeni personel alımlarına ihtiyaçları doğrultusunda devam ediyor. Banka müşteri memnuniyeti departmanı için yeni temsilciler alımı yapacak.

Müşterilerin Telefon yolu ile ilettikleri Garanti Bankası ürün ve hizmetleri ile ilgili sorun/şikayet/öneri/teşekkür mesajlarını değerlendirmeye alarak müşteriyi bilgilendirmekten, mesajın veri tabanına girişini yapmaktan, işlemlerin yapılması için ilgili taraflara iletmekten, takibini yaparak sonuçları hakkında müşteriyi bilgilendirmekten, zamanında ve kalite standartlarına uygun olarak sonuçlandırılmasından sorumlu olacak temsilciler aranıyor.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Garanti Bankası İş İlanları Personel Alımı İş Başvurusu

gişe asistanı, gişe görevlisi, nasıl iş başvurusu yapılır, yenibiriş.com, kariyer.net, iş başvuru formu, sınavlar, ne zaman, memurlar, memur alımı, maaş, ücret, ne kadar, ne zaman, çağrı merkezi elemanı, müşteri temsilcisi, genel merkez, şubeler

Etiketler

Daha fazla göster

Garanti Bankası Müşteri Temsilcisi Alımı

Garanti Bankası sezonluk personel alımı ve alternatif iş fırsatları kapsamında müşteri temsilcisi alımı yapıyor.

Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcileri İstanbul'da bulunan Çağrı Merkezinde hafta içi ve/veya hafta sonu 09:00-14:00/18:00-23:00 saatleri arasında yarı zamanlı (part-time) çalışırlar. / Detaylar...