Garanti Bankası Gişe Asistanı Personel Alımı

Garanti Bankası Elazığ'da faaliyet gösteren şubeleri için gişe asistanı personel alımı yapıyor. Bankanın söz konusu iş ilanına iş başvurusunda bulunmak isteyen adaylar başvurularını garantili kariyer üzerinden yapabilirler.

Genel Nitelikler Elazığ merkez ve ilçelerinde yeralan şubelerimizde görevlendirilmek üzere;

*En az MYO, tercihen 4 yıllık üniversite mezunu,
*27 yaşını aşmamış, *MS Office uygulamalarına hakim,
*İletişimi kuvvetli *Etkileme ve ikna kabiliyetine güvenen,
*Askerlik görevini tamamlamış ya da 1 yıl tecil ettirmiş (erkek adaylar için),
* Elazığ merkez veya ilçelerinde ikamet eden ''Gişe Asistanı'' arıyoruz.

Not : Sınav Elazığ'da yapılacaktır. Kriterlere uygun olan adayların sınav davetleri e-mail ve sms ile yapılacaktır.

İş Tanımı: Türk Lirası ve Yabancı Para nakit hareketleri ile servis içinde yürütülen tüm işlemleri kanunlara, banka politika ve prensiplerine uygun olarak eksiksiz ve zamanında yerine getirmek. / Garanti Bankası Personel Alımı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Garanti Bankası İş İlanları Personel Alımı İş Başvurusu

Garanti Bankası Müşteri Memnuniyeti Temsilcisi Alımı

gişe asistanı, gişe görevlisi, nasıl iş başvurusu yapılır, yenibiriş.com, kariyer.net, iş başvuru formu, sınavlar, ne zaman, memurlar, memur alımı, maaş, ücret, ne kadar, ne zaman, çağrı merkezi elemanı, müşteri temsilcisi, genel merkez, şubeler

Etiketler

Daha fazla göster

Garanti Bankası Müşteri Temsilcisi Alımı

Garanti Bankası sezonluk personel alımı ve alternatif iş fırsatları kapsamında müşteri temsilcisi alımı yapıyor.

Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcileri İstanbul'da bulunan Çağrı Merkezinde hafta içi ve/veya hafta sonu 09:00-14:00/18:00-23:00 saatleri arasında yarı zamanlı (part-time) çalışırlar. / Detaylar...